Друга хвиля пандемії на COVID-19 значно ускладнила ситуацію у фітнес секторі країни, що вимагає нових підходів до організації роботи для протидії кризовим явищам. Даний ресурс спрямовано на створення дієвої галузевої підтримки сектору.
Актуальні рішення влади, рекомендації, щодо форс-мажорних обставин, орендних відносин, підтримки персоналу, оптимізації діяльності, коментарі і консультації юристів, державних чиновників. Наш YouTube канал постійно наповнюється актуальними інтерв’ю з фахівцями, керівниками клубів з різних міст країни, експертами, які діляться своїм досвідом роботи в нових умовах.
Реєструйтеся щоб отримувати актуальні новини
UAactive – інформування фітнес сектору під час COVID-19, протидія кризовим явищам у клубах, підготовка до повторного відкриття і «нових норм» діяльності.
Під час пандемії важливо, крім рішень Уряду країни, брати до уваги рішення місцевої влади. Ці рішення можуть відрізнятися в залежності від міста, регіону, ОТГ. Наші новини мають за мету тримати Вас в курсі ситуації, але жодним чином вони не мають на меті замінити поради і рішення, які розповсюджують органи влади.
11 листопада 2020 року На офіційному сайті Президента України розміщено петицію «Скасувати заборону на відвідування фітнес-центрів і спортивних залів. Фітнес і фізична активність населення мають стати фундаментальною складовою системи охорони здоров’я країни у протидії пандемії COVID-19».
Підпиши петицію! Об’єднаймося разом!
Закликаємо підтримати!
Оскільки не виключені візити до вашого клубу перевіряючих, то слід виконувати усі вимоги та проти епідеміологічні заходи. Оскільки це в першу чергу запорука збереження здоров’я ваших клієнтів та працівників. До виконання вимог залучайте відвідувачів, щоб вони відчували турботу про себе і за нагоди могли б підтвердити вашу прихильність старанного виконання постанови КМУ.
Не варто шукати і «чіплятися» за невідповідності у рішеннях центральної та місцевої влади, аби не стати заручником протистояння. Теж саме стосується і зміни організаційної форми підприємства. Ваша винахідливість навряд чи викличе захоплення у представників влади і створить додаткові ризики (штрафи, адміністративна відповідальність).
Мораторію на орендну плату не запроваджено. Тому слід спиратися на порядок запроваджений постановою КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 року №211 (з наступними змінами і доповненнями), а саме з моменту встановлення карантину і до його завершення в установленому Законом порядку наймач може бути звільнений від плати за користування майном відповідно до частини шостої статті 762 Цивільного кодексу України.
Заборони та обмеження з боку Уряду є форс-мажорними обставинами, використання їх дозволить вирішити цілий ряд кризових ситуацій.
Більше інформації про форс-мажор за посиланням нижче
У взаємодії з клієнтами важливі довірливе і правдиве спілкування про ситуації в які потрапив клуб.
Та все ж є чіткі юридичні рекомендації за посиланням нижче
Якщо клуб потерпає від кризи, пов’язаної з пандемією, то ми радимо розпочати перемовини з кожним працівником в індивідуальному порядку, розглянути державні програми підтримки бізнесу у частині соціального захисту.
Чи має право роботодавець звільнити працівників у зв’язку з карантином?
Яким чином оформлювати відсутність працівника на роботі протягом періоду карантину (вимушений простій, неповний робочий день, відпустка, лікарняний)? Чи зобов'язаний роботодавець погоджувати підставу відсутності з працівником / профспілковими органами?
Чи має право роботодавець вимагати від працівника працювати дистанційно та яким чином контролювати належне виконання працівником його посадових обов'язків під час дистанційної роботи?
Чи зобов'язаний роботодавець виплачувати заробітну плату працівникам за період карантину, в якому розмірі та в які строки? Чи має право роботодавець вимагати від працівників обов'язкового проходження медичних оглядів та повідомляти про будь-які зміни стану здоров'я в період карантину?
Чи застосовується поняття форс-мажору до трудових відносин?
Чи може карантин та інші обмежувальні заходи, запроваджені у зв'язку зі спробами запобігти поширенню коронавірусної інфекції COVID-19, вважатися форс-мажором? В якому порядку можливо отримати підтвердження того, що карантин та/або обмежувальні заходи, запроваджені у зв'язку зі спробами запобігти поширенню коронавірусної інфекції COVID-19, є форс-мажором?
Чи має право роботодавець вимагати від працівників бути присутнім на робочому місці /відмовляти у наданні працівнику відпустки?
Відповідь на ці питання за посиланням нижче
Офіційний інформаційний портал Кабінету Міністрів України covid19.gov.ua
Тут актуальні рішення Уряду та інших владних органів, щодо COVID-19:
Постанова від 11 листопада 2020 р. № 1100, Київ, Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 тут
Інфографіка до постанови № 1100
Прем’єр-міністр: Рішення Уряду підлягають виконанню всіма суб’єктами господарювання на території України:
https://www.kmu.gov.ua/news/premyer-ministr-rishennya-uryadu-pidlyagayut-vikonannyu-vsima-subyektami-gospodaryuvannya-na-teritoriyi-ukrayini
Про затвердження протиепідемічних заходів в деяких закладах фізичної культури та спорту на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) тут
Програми підтримки бізнесу від Уряду дивитись тут
Парламент ухвалив у першому читанні законопроект про дистанційну зайнятість, детальніше тут
Відтермінування застосування реєстраторів розрахункових операцій за посиланням нижче
Державна програма «Доступні кредити «5-7-9%» за посиланням нижче